Türkiye Küçükler Voleybol Şampiyonası Finalleri için Eskişehir’de bulunan U15 Erkek Takımımızın Final Grubundaki ilk maçını kaybetti.

Türkiye Voleybol Federasyonu Lisesi, Hatay Denfe Ares Spor ve Sivas Öncü takımları ile E Grubunda mücadele edecek olan U15 Takımımızın ilk karşılaşmasını dün TVF Lisesi ile oynadı ve 3-0 mağlup oldu.

Sakallı: Büyük gurur yaşadık
Sakallı: Büyük gurur yaşadık
İçeriği Görüntüle

Takımımız ikinci karşılaşmasını bugün saat 13.00 Sivas Öncü Spor Takımı ile oynayacak . takımımız Gruptaki son karşılaşmasını 24 Haziran saat 11.00 Hayat Denfe Ares ile oynayacak.

Grupta ilk iki sırayı elde edecek olan takımlar son 16 ya yükselecek.